onsdag 17 februari 2010

Nu har jag beställt böcker

Nu har jag för första gången beställt böcker på nätet.
Det är lätt att beställa för mycket.
Man sitter där och tänker att, den vill jag ha och den och den.
Det här var var jag tillslut bestämde mej för.

1 st Praktisk feng shui för hem och själ...
1 st Huskurer och läkekonster
1 st Rensa i röran med feng shui
1 st Yoga-Ashtanga:Nybörjare

Feng shui-harmoni i hemmet har en utlottning av ett bokpaket.
En inredningsbok, den ni ser i sidan och en som hette "var sak på sin plats".
Naturligtvis är jag med och tävlar, hoppas på vinst.

Ser ni trenden, inredning och feng shui, huskurer och yoga.
Jag har ju blivit väldigt intresserad av främst feng shui men också inredning överlag.
Det beror väll på den planerade flytten och de övriga förändringarna i mitt liv.

Örter och huskurer har alltid intresserat mej.
Det finns så mycket man kan göra själv.

Nu ska jag vila en stund. Jag har bara drömt om virkning inatt.
I drömmen virkade jag lavendelpåsar i alla möjliga färger och former.
Undrar vad det kan betyda.
Trött är jag iallafall.

2 kommentarer:

  1. Feng shui är fantastiskt tycker jag. Jag försöker utnyttja det så mycket som jag kan. Nu när jag ska inreda ett helt nytt hem (i Nöbbele/Småland) ska jag ta stor hänsyn till Feng shui. Det ska bli kul.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Drömmar är intressanta, ibland kan man verkligen undra......mycket som skall rensas ut!
    Handla böcker på nätet tycker jag är suveränt. Hoppas du kommer att bli nöjd, du får lite att bita i där, men intressanta saker är det!
    Lycka till,
    Agneta!

    SvaraRadera