tisdag 3 januari 2012

    På en av mina favoritbloggar, Ulrika Gabriel Insperatör, får man mycket bra tips.
    Här är ett inför 2012.
    Bra att tänka igenom vad man vill och inte vill med det nya år som kommer.
    Önskningar inför 2012
  • Hur har ditt 2011 varit?
 På det hela har året varit bra.
Jag mår bättre och bättre efter min depretion och börjar vänja mej med livet som singel med barn.
  • Vad känner du dig nöjd med?
Att jag klarar min ekonomi bättre och bättre.
Att jag oftast får min lilla lön att räka till mej och barnen.
  • Vad är du stolt över?
Min självständighet och att jag klarar mer än vad jag trott.
  • Vad har du åstadkommit?
Jag har skapat ett hem och en vardag för mej och mina barn.
  • På vilket sätt har 2011 varit utvecklande för dig?
Jag har blivit mer säker på mej själv och det jag gör.
Både på jobbet och privat.
  • Finns det något som du inte vill "ta med dig" in i 2012?
Ett par överviktskilon.
Oförmågan att fatta beslut
Räddlan för ekonomi

  • Vad vill du ha MER av?
Mer pengar (men vem vill inte det).
Mer tålamod
  • Vad vill du ha MINDRE av?
Övervikt, dålig kondition och stress.
  • Vilka känslor vill du uppleva ofta?
Jag vill vara glad och skratta med barnen.
  • Hur kan du glädja och ta hand om dig själv under det kommande året?
Planera in egen tid.
Äta bättre och röra på mej mer.
Träffa vänner
  • Hur kan du glädja och ta hand om andra?
Ringa och smsa oftare.
Överaska och tala om att de är omtyckta.

Önskar er alla ett fantasktiskt
2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar