lördag 4 september 2010

Fyndlödag

Idag har jag varit på Täbygalopp och letat barnkläder.
Nu hittade jag inga barnkläder där, men jag hittade två thekoppar.
Likadana som jag hittade tidigare i år på "min" loppis.
Thekannan hittade jag på en klädbytar dag i mars.
Jag tycker de är jättemysiga.
Om jag räknar ihop vad jag betalt de olika gångerna,
har jag bara betalat ca 70 kr.


Det gula mohärgarnet hittade jag också på Täby galopp.

Resten av garnera hittade jag på "min" loppis.
Bomulsgarn i olika färger.

När jag sedan hade handlat på Coop så hade de utförsäljning av växter.
De här tre hittade jag för 20 kr styck.

Det är ett rött krusbär, koriansk plymspirea "Noble Spirit",
färndrikshjärta "Red Fountain".

Sen hittade jag också regnkläder och stövlar till dottern.

Igår hittade jag blandade kläder till barnen med vinterinriktining.

Jag tycker att jag har fyndat mycket hittills den här helgen och imorgon ska jag till Bergianska på växtmarknad och hoppas hitta något kul.

Hoppas att ni alla har en trevlig och kul helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar