måndag 9 november 2009

Början

Nu har jag alltså startat en blogg!!!!!!!!!!!!
Lite läskigt men spännande.
Får se om jag klarar av det, är ju inte den mest tekninska människan i värden direkt.

För ca ett år sen började jag virka lite smått och kom på att det var kul avslapnande och roligt. Har mest gjort leksaker, nallar och kaffebröd och sånt.

Hade ett uppehåll under våren sommaren dom jag inte mådde bra.
Men har nu börjat igen.
Har nyligen gjort klart en sjal. Den här är orangemilerad och ganska gles. (Ska visa när jag kommit på hur man lägger in bilder).

Har också börjat sticka en sjal i ett tunt ullgarn som jag hoppas kommer bli varm och skön över axlarna. Det tar tid, jag skulle vilja ha den klar NU. Men jag stickar på.

Imorgon är det syjunta, det är varannan tisdag. Då tänkte jag ta med alla dessa halvfärdiga projekt som ligger i korgen. En del ska bli julkappar och andra ska repas upp. Tänk att det är mycket roligare att börja än att avsluta.

Tack för idag.

1 kommentar:

  1. Välkommen till Blogglandia! Här finns det mycket att se, uppleva, inspireras av och berätta.
    Kram Eva Linnea
    PS Vallentuna ligger nära mig. Jag bor i Täby. DS

    SvaraRadera