tisdag 10 november 2009

Stickcafe

Precis hemkommen från veckans stickcafe.
Trevligt och inspirerande som alltid.
Känner mej som värsta stamgästen, nu är det tredje gången i rad som jag är där. Det är så skönt att komma hemifrån en stund och träffa lite trevliga människor.
Tjejerna där gör såå fina saker så jag blir riktigt avundsjuk.
Själv sydde jag ihop lite virkade rosor som jag hade liggande. Det är så kul att virka saker men sen när man ska sy ihop dom stannar det liksom av.


När jag kom hem från jobbet idag stod en granne i hallen. Sambon var i eld och lågor över att grannen hade en bekant som ville byte av våra lägenheter rakt av. Vår 5:a mot deras 4:a.
Om allt går i lås så vore det ett verkligt tillfälle för mej.
Jag skulle få ett nytt radhus med en liten tomt som jag vill ha.
Barnen skulle få varsitt rum och jag ett eget sovrum, plus kök och vardagsrum då förstås Är lite orolig över ekonomin men det blir nog inte bättre än så här.



Bara för att se om jag kan lägga in bilder visar jag en bild på min blommande Hoya linaris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar