fredag 12 mars 2010

Åter till jobbet - trött, trött, trött

Jag har nu jobbat halvtid i två veckor, för min del är det 3 timmar om dagen.

Jag har inte varit så här trött på jag vet inte när.
Det känns nästa som om jag var sövd.
Kroppen funkar liksom inte.

Jobbar mellan 10.30-14.00 med 30 min rast.
Ändå är jag så trött att jag sover middag när jag kommer hem,
somnar vid 22 och sover hela natten.

Det är därför jag inte varit aktiv på ett tag, jag orkar inte tyvärr.

Sen har jag mamma boende hos mej.
Hon har inget vatten i sitt hus.
Det har frusit och lär inte komma igång förrän tjälen slappt,
till midsommar eller så.

Lägenheten som jag trodde jag skulle kunna hyra blev det inget av med.
Tiden börjar rinna ut, snart är det 4 maj och jag har ingenstans att bo.
Jag får ta mamma och barnen och flytta ut i skogen.

Ett deppigt fredagsinlägg blev det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar