fredag 4 januari 2013

Sköldpaddor till hjäretkatten

 Det här ör min första sköldpadda som ska bli ett syskondjur till
 På "magen" finns ett hjärta förståss.
 Här är den andra.




Jag blev inte lika nöjd med den,
blev inte riktigt som jag hade tänkt mej.

Men den får åka ändå,
kanske något litet syskon tycker om den.
 Här blev hjärtat gult.
Vem vet vilken färg lila sköldpaddor har.
 
Kanske blir det fler sköldpaddor.
De var kul att virka, när jag gjorde på "mitt" sätt.
 
Jag har använt det här mönstret från drops,
använde det mest som insperation.
Jag tyckte det var lite konstigt.
 Det här är min Hjärtekatt som heter Mayvor.
Hon har legat lääääämg i en låda iväntan på att få åka iväg.
Men nu ska det bli av.


1 kommentar:

  1. Jättefina!! Vad skulle ta vilja ha i reda pengar om du gjorde två sådana katter åt mig? Linus och Alexander tänker jag på...

    SvaraRadera